Elementi spletne prisotnosti

Če bi morali našteti vsaj en element spletne prisotnosti, bi zagotovo najprej pomislili na spletno stran. Sicer smo na spletu lahko prisotni tudi brez nje, na primer na socialnem omrežju, toda v današnjem prispevku se bomo osredotočili prav na lastno spletno stran. Razložili bomo, za kaj vse je potrebno poskrbeti, da smo na spletu sploh lahko prisotni in predvsem vidni. Če imamo zgolj spletno stran, ki smo jo izdelali na hitro in brez predhodne analize, enostavno ne moremo pričakovati veliko obiskovalcev.

Drugi element predstavlja domena. To je naslov, kjer se bo naša stran nahajala. Sestavljata jo domensko ime in končnica, registracijo domene pa opravimo pri enem izmed domačih ali tujih registrarjev. Običajno se je bolje odločiti kar za domačega, saj z njim lahko komuniciramo v slovenskem jeziku, kar v primeru težav pride še kako prav.

domene

Če želimo biti na spletu prisotni s spletno stranjo, bomo potrebovali tudi spletno gostovanje. Storitev moramo zakupiti pri kakovostnem ponudniku, ki ima v lasti sodobne strežnike in posodobljeno programsko opremo. V kolikor nam lahko ponudi tudi SSL certifikat, je to še toliko bolje, saj je v letu 2017 tudi SSL certifikat postal del »obvezne opreme«. Zelo veliko informacij o spletnem gostovanju, domenah in ostalih pomembnih elementih spletne prisotnosti boste našli na www.hitronasplet.si.

Ko boste imeli registrirano domeno in zakupljeno spletno stran, bo čas za spletno optimizacijo. Ta naj se prične še pred izdelavo spletne strani, in sicer z analizo ključnih besed. S spletnimi orodji preverite, kaj ljudje na spletu iščejo, in v skladu z ugotovitvami izdelajte strukturo strani. Pri strokovnjakih za optimizacijo spletnih strani se pozanimajte tudi o drugih pomembnih elementih, ki jih mora vsebovati spletna stran za doseganje čim večje vidnosti v iskalnikih.

S spletno optimizacijo si boste pridobili tako imenovane »organske« obiskovalce, za katere vam ne bo potrebno plačati. Tudi oglaševanje lahko izvajate brezplačno, na primer s promocijo strani na socialnih omrežjih, kot je denimo Facebook. Če je vaša spletna stran poslovne narave in če z njo mislite resno, pa se velja poslužiti tudi plačljivega oglaševanja. Najbolj poznana oglaševalska platforma je Google AdWords, priporočamo pa vam tudi oglaševanje na socialnem omrežju Facebook, kjer lahko zelo natančno določite svojo ciljno publiko.

Za vsakega izmed predstavljenih elementov spletne prisotnosti si vzemite dovolj časa. Obrnite se na strokovnjake za posamezna področja, saj se vam bo na dolgi rok to zagotovo izplačalo. Čeprav boste najprej morali za svetovanje in morebitno urejanje strani ter nastavitev oglaševanja plačati, pa boste zaradi dobre osnove že kmalu na stran privabili množice ljudi. In če bo vaša spletna stran optimizirana tudi za prodajo, boste stroške hitro nadoknadili s prihodki.