Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani, besedna zveza izhaja iz kratice SEO, to pomeni Search Engine Optimization. Najbolj pomembno je optimizacija spletnih straneh saj s tem pridete na višjem nivoju na Googlovem iskalni tabeli, več na https://www.spletnipartner.si/.

Glavni promet bo na vašo spletno stran največkrat prišel preko Googlovi iskalni vrstici. Prednosti optimizacije spletnih strani so med drugim, da manj kot polovica uporabnikov ne bo klikala na plačljive oglase, tako, da že na že na začetku izgubite velik dežek vaših potencialnih strank. Uporabniki, ki pridejo na spletno stran, dosegajo višjo stopnjo konverzije, tisti obiskovalci, ki prihajajo s plačljivim obiskom, pa manj, ter se dlje časa zadržijo na vaši strani. Če je optimizacija spletnih strani pri vas dobro narejena, ter prikupna na prvi pogled, bo vaša stran bolj uspešna. Ko ste  na visoki poziciji, boste gradili na prepoznavnosti blagovne znamke. Pri optimizacijo imate možnost izvajati za vse določene ključne besede, medtem ko pa pri plačljivi optimizaciji ste pa malce omejeni. Plačevanje je glede na dejansko, organsko dosežene uvrstitve pri Googlovem iskalni tabeli, optimizacijo pa plačujete le v primerih, ko dosežete pozicije na prvih mest strani Googla od prvega do desetega mesta. Pri optimizaciji ne plačujemo posamezen klik, temveč zgolj mesečni pavšal, ki nima veze s številom klikom, temveč z realno uvrstitvijo na poziciji iskalnih tabel v Googlu.Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je proces, ki zahteva veliko časa, potrpljenje in trud ter delavnost, saj ne morate biti prvi na iskalni tabeli, kar čez noč. Pri plačljivem oglaševanju pa lahko sami oblikujete oglaševalno kampanjo po vaši željah, hitro in enostavno, ter imate možnost prilesti do vrha hitreje in enostavnejše. Optimizacija spletnih strani se začne z analizo ključnih besed, preden začneš z optimizacijo spletnih straneh morate imeti pravilen izbor ključnih besed.