Lep logotip je želja vsakega podjetnika. Na portalu Izdelava-logotipa so nam pojasnili, da je zelo pomembno več stvari. Izgled logotipa vsakega podjetja mora biti funkcionalen, ker želite, da enako dobro izgleda, ko je natisnjen na različnih tiskovinah, na spletni strani, različnih promocijskih materialih ali na primer na kombiju ali tovornjaku, ki razvaža vaše izdelke.

Danes bomo predstavili pomen barv pri izdelavi logotipa. Pri izbiri barv morate biti zelo previdni. Vsaka barva, uporabljena v logotipu, bo poslala sporočilo.
O vplivu barve na psihologijo ljudi je veliko raziskav. Specifične nianse lahko izzovejo različna čustva, asociacije in reakcije, ki vplivajo na dojemanje blagovne znamke. Za svoj logotip podjetja morate najprej iskati tiste barve, ki prenašajo pozitivna sporočila. Pomislite na barve svoje »branže«. Izberite barve, ki vas bodo predstavljale na najboljši način.
Nekoč so bili logotipi enobarvni, sčasoma se je to spremenilo. Razlog je gotovo tudi internet in cenejši barvni tisk. Zato si lahko privoščite pri oblikovanju logotipa vsaj nekaj kontrasta. Primer rdeče-zelene ali oranžno-modre. Ko uporabljate kontrastne barve (močan kontrast), lahko ustvarite privlačen in jasen znak s samo dvema barvama. Poskusite se držati največ treh različnih barvnih odtenkov, saj drugače lahko logotip izpade zelo kičasto in zmede vaše stranke.
Da se boste lažje odločali, katere barve so primerne za vašo dejavnost smo pripravili še nekaj pojasnil, kaj različne barve pomenijo za vaš logotip. V nadaljevanju si lahko preberete, kaj ljudje vidijo, ko opazijo rdečo, zeleno, oranžno, rumeno, vijolično, roza, zlato, črno in belo barvo.
Pomen barv: rdeča (energija, ljubezen, pogum, strast), modra (zanesljivost, strokovnost, sprostitev), zelena (mladost, zdravje, narava), oranžna (samozavest, prijateljstvo, mladost), rumena (optimističnost, iznajdljivost, sreča), vijolična (duhovnost, modrost, kljubovanje), roza (ljubezen, romantika, zapeljivost), zlata (bogastvo, blaginja, obilje), črna (avtoriteta, zaupanje, moč) in bela (preprostost, čistost, mir).
Sedaj veste veliko več o barvah in pomenu barv, zato temu res posvetite dovolj časa in nikar ne izberite barve le zaradi tega, ker je vam osebno všeč. Vedno razmišljajte, kaj bodo vaše stranke videle in prepoznale v logotipu.